Jag älskar dig, men känslorna faller..

Hur kan man sakna någon så här mycket?
Jag älskar dig, och saknar dig varje gång jag lämnar dig, vill ha dig vid min sida hela tiden.
Du kommer alltid att finnas där och du betyder så himla mycket, men allt som har hänt och allt utan dig har varit knas..
Haha alla minnen vi har :)
förra veckan när issa och ***** skulle  strula och du låg och sjöng och alla ba håll käften hela tiden, haha du slutade inte. du är så gulig, men jag brydde mig inte. issa ba kan du göra något han håller ju inte käften eller något sånt sa hon, jag ba viktor han ba aa jag ba kan du vara tyst? han ba haha nee. jag ba men hjälper det här? och så pussa jag honom.. han ba det hjälper faktiskt.. men det jag vill skriva här är att Jag älskar viktor, min egna pojkvän det som hände är ett förflutet som jag alltid kommer tänka på när någon annan kommer in i mitt huvud. men känslorna för dig är äkta, när jag såg dig första gången, asså första ögonkastet, jag blev helt stel, jag tänkte bara: Han ska jag haffa, fan vilken snygging ;) Jag började messa med honom och sen fixade elsa och hennes ex ihop oss. xD
och vi eller han gjorde slut pga av en sak och jag var ledsen men sen blev vi ju tsm igen men förhållandet innan, var mycket kan jag säga allt var mer äkta.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0