Hatar att vara sjuk -.-


Tja på er!


Igår spelade jag cup och vi kom 3a :D
vi är så gryma hihi ;)
I andra matchen gjorde jag illa foten, för foten vreds sig och det gick över men sen efter matchen så knakade det i höften och det gjorde skitont och har fortfarande ont, men i mellan varje match så fick pappa massera och ta tigerbalsam på så det funkade då och då :P
Idag så ska vi ha bull försäljning i farsta, men får inte dra ut eller gå på det för jag är jätteförkyld och jag har fortfarande ont i ryggen och höften och jag har så ont så jag orkar typ inte lyfta fötterna :(
så jag har tagit enchinagard eller nu vad det heter och sen två alvedon, så det känns lite bättre men nu ska jag lägga mig i soffa med täcke och kolla på film! :D

Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0