Du var min vän..

Du var den, som var positiv du letade alltid efter positiva saker när något hemskt hände. Di var den jag gick till, du gav råd och var en som alltid sa, jag skyddar dig, men vafan!?
Du ljög, du snackar skit om mig, jag har aldrig gjort det om dig, men nu.. jag kan inte sluta tänka på allt dumt du har gjort mot alla och mig! du har gjort grejer som jag inte kan hålla med om att det var rätt val men nu.. jag hatar dig, seriöst!

nog om det hemska :)
Idag så var jag i stan med mamma och henns jobbarkompis ullrika och var gick till "The studio" och fick makeupkurs och köpte smink :D
det var jätte kul ;)
men en hemsk sak när jag skulle till hötorget och jag var i tunnlen mellan hötorget och tc så var det hemskt jag var livrädd och om jag inte skulle ha ställt mig upp och att mamma ringde precis då så skulle jag nog mått sämre och allt!
men nu ska jag sova, har chattat lite med hedda issa ellen maja och my boyfriend <3
nu är det i allafall sovdags för mig :P


Kyssar

Kommentarer
Postat av: ida

;ooo berätta

2010-12-14 @ 20:22:21
Postat av: ida

;ooo berätta

2010-12-14 @ 20:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0