Cup imorr'n!!!!!! :D

Ja, så är det ;)
och jag nyser och hostar lite men jag mår bättre iaf (Y)
ryggen är bättre men känner mig skitstel :O men nu ska jag tänka positivt ;D
längtar fett mycket, och imorr'n ska jag spela som utespelare och inte stå i mål, det är kul att stå i mål, men vill också spring och röra mig mer :D pappa ska köra och fanny elsa och Sk ska åka med i min bil, så det kommer bli fett kul, alla har så bra humor, och pappa kan knappt prata så jag kanske kan reta honom lite, haha nää men ikväll så har jag inte gjort så mycket mest chillat, packat väskan till imorr'n och tittat lite på idol :P
vem vill du ska vinna eller vem tror du ska vinna? :D

det får vi se snart ;)


Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0