Älskar dig!

Hellu !

Idag har det varit en chill dag :) inge mer om det typ :P
Igår spelade jag 96/97 cup och ena laget kom 1a och andra 3a :D vi e så grymma :D
Och vi spelade bra och hade kuligt ;)
Iimorr'n börjar 9 så jag tänkte sova nu men ska berätta lite.
Efter träningen så skjustade vi Jones och gauriloff och dom snackade ihjäl sig så jag satt och garvade ihjäl mig :P haha men när jag kom hem åt jag lite, sen vid 17 åt jag middag och efter middagen ockade jag håret.. hade inget att göra så :P
och det är nog lite lockigt till imorr'n.
Som sagt så börjar vi nio och ska vara med 9orna hela dagen, först ska vi titta på film och grejs sen lunch och sen idrott med 9orna och sen slutar jag vid 14 :D



Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0