morgon inlägg =)

heej alla unika människor ;)
idag så ska vi ha blåbärsplockning med klassen -.- men sen efter det så ska vi ha fotbollstunering =D
ska käka frukost nu och sen möta några kanske =) igår så hade vi bränbollstunering och mitt lag förlorde allt men gör inget hade jättekul och förra året vann mitt lag så det var kul men iår var det mycket roligare fast jag saknar min ..... <3
somnade med ett leende igår, jag var så glad nästan hela dagen och nu, är jag glad ännu mer =D
tränade med andra laget för pappa är tränare för dom jag hade ingen träning för vi hade match det blev lika mot BP och de var jätteduktiga asså ENSKEDE ;)
ska dra och käka frukost nu
Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0