Kärlek Kärlek Kärlek Kärlek Kärlek..

och nu är det inget bra :/
blir kär i fler, jobbigt och jag blir trött av allt skit..
Skolan började idag hade kul men kommer inte orka med dom killarna (you don't know who)
den ena skiter jag i bryr mig inte om honom tar inte ögonkontakt, tittar inte på honom jag ler inte ens när han e i näreheten, utan jag blir tyst och går därifrån?!
va fan varför liksom han har inte gjort något fel men det känns som det ändå..
Han finns där för mig jag vet det han e min kompis, han är verkligen en skitbra kompis som man inte vill förlora =) <3
sen är den tredje otrogen på något sätt, jag älskar honom som kompis och vill inte förlora honom men han gör det bara värre nu när han playar andra älskar dig gubben men ljug inte, du gör det bara sämre för dig själv du kommer kallas player och värre saker :/
älskar er alla
och nu den fjärde ;)
det är bra!
han gillar jag, haft bra snack med varandra men det handlar ju inte bara om det :)
han e jättesnäll och så men vi får se ;) <3

puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0