Jag hatar verkligen dig!

nu om nuet och dået.. julia skulle till "öland" :P men hennes mamma hade lurat henne de skulle till tunisien så nu är hon där och jag lyssnar på vår låt medans jag gråter för vad allt som har hänt.

och nu om rubriken..
asså hatar honom han tror att han e nåt.
du har inte sex jag vet men du en player fatta att någon kan gilla dig är helt ??
du var något för mig nu.. finns du inte
hatar mitt liv just nu, jag hjälper vissa men vad får man tillbaka ingen fattar hur jag mår, ingen frågar ens??
vad är det med er, e ni jävla egoister som bara vill ha hjälpa med bråk och allt men får man tillbaka?
JO INGET!
vill bara försvinna vill att julia kommer hem vi möts vid trädet och jag kan berätta, för hon är en eller den enda som vet hur jag mår..
Saknar dig älskling kom hem nu behöver dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0