I'm here again =D

kunde inte skriva på den andra det kändes för opersonligt, hehe :P
Idag var jag på ung08 som jag också gjorde i tisdags ;)
då var jag med sofia och igår gick jag inte för jag ville ha det chill innan träning och sen så sov jag över hos heddish och sen idag gick vi på ung08 med andrea också och träffade peoples =D
hade fett kul har ett ung08 band och sen en som det står "jag kan rädda liv" och sen två faketattos en där det står fakefree och sen SL.. <3
fakefree menas ju att man inte försöker vara någn annan och att man är sig själv,
för ett tag sen så var jag en som som var fake.. :7
jag mådde jättedåligt hade precis börjat i enskede och då var det en annan som vill vara med den jag så hon var lite bitchig och hon jag ville va med har lite svårt att säga emot så jag sa massa saker så jag fick uppmärksamhet och fattar inte hur jag kunde göra såna saker, det var ju inte jätteallvarligt men nu är jag inte en sån nu är jag lite knasig knäpp och flummig. men det är JAG mitt sanna jag och jag tänker inte ändra det för någon annans skull =D
lev livet så får du känna hur jag mår, för jag mår nämligen skitbra =D <3

Nu har jag bråkat med en kompis jag älskar henne hon betyder jävligt mycket men nu har hon gjort ett misstag hon sa en sak till en annan det var ingen fara för hon kan inte sprida ut till de som inte får veta men hon sa till någon och hon lovade
fattar inte hur ska jag kunna förlåta henne(!?)
du kan inte säga men förlåt men hon känner ju inte dom så hon kommer inte säga?
asså det spelar fan inte jävla stor roll du lovade och du bröt det du sa till någon
du har gjort ett jävligt stort misstag!

skriver kanske imorr'n <3
puss på er<3

Kommentarer
Postat av: - felu -

Hej, fin blogg gumman. puss <3

2010-08-13 @ 07:38:45
URL: http://ppartybruds.blogg.se/
Postat av: julia

Gmn förstår älskar dej ringer dej på söndag <333 eller du mej <333

2010-08-16 @ 23:48:03
URL: http://ofcjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0