Förlåt :/

efter träning i fredags så åkte jag till ladet hade glömt bort det och sen han jag inte skriva förlåt :/
se kom jag hem i tisdags och en annan skitbra sak!
JAG TAPPADE MIN MOBIL I VATTNET I SJÖN PÅ LANDET OCH VI FICK INTE UPP DEN :(
aja men det var min pappas, me ska fixa en mobil :D
idag hade jag tränig tufft me kul som vanligt och en kompis har svikit mig som in i helvete!
ho lovade att hålla e hemighet men ho ljög för förra onsdagen sa ho den till en kopmis, jag vet hon kommer ite säga något för hene kan man lita på och jag fattar inte..
just nu hatar jag bara tanken att sse dig, att prata med eller ens tänka på dig,
du sårade mig och jag vet inte om jag vill förlåta dig

puss <3

är verkligen inte på humör pga av den jävla lögnaren :'(


du kan såra mig du kan slå mig
du kan hota mig du kan döda mig 
 men ta inte mitt hjärta för där finns du<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0