varför!

jävla skit!
Trodde att jag kunde lita på dig alla hemligheter du har sagt till mig har jag hållt inom mig!
men dom heligheterna jag säger till dig?
du sa att du blev tvingad eller något sånt kommer inte ihåg men jag skulle aldrig göra så mot dig!
Jag kan ju inte alls lita på dig du ljög för mig jag kan inte lita på kan inte sga hemligheter till dig
vi som var så bra vänner!?


skolan var väl bra för utom att jag fick veta skitviktiga saker som bara gjorde så att jag mådde sämre...


pluggar lite till provet..
skulle egentligen ha det på fredag men jag ska ha skol-dm match med sjuorna <3 så jag får göra det på tisadagen för måndagen går så snabbt och vi ser bara den läraren en gång (ne halvtimme)
hehehe
messar lite och chattar fb xD

ska plugga lite vidare :(





Bara för att jag gillar någon så betyder det inte att han är gillar mig, vi är kompisar!
Och så kommer det att vara visst ni 2 kanske tkr synd om mig men det är ni som har gjort så att jag mådde sämst i hela världen!
trodde jag kunde lita på dig!?


okej nu har jag skrivit många ggr att jag inte kan lita på dig men det e sant!!!

ska dra

PUSS



♥ ♥ ♥
CIAO BIATCHES
 ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0