Trött

hej som ni alla ser så är rubrik den som säger hur jag mår typ XD
han inte skriva förut var fullt att prata med mathilda och fixa enblogg som jag ska ha med mathilda och maja bästisar hahahaha alla börjar på M SNYGGASTE! BLOGGEN HETER www.ourlifetogetherwithyou.blogg.se
efter det åkte jag på träning <3 hade jättekul såklart och sen efter det så åkte jag hem och när jag mimmi alex och andrea skulle gå till tunnelbanan så hade andie<3 jätteont i ryggen hon har haft det ett tag :'< men det tog ett tag tills vi kom fram hahaha lite kul. jag och mimmi gick och prata på sen alex ba: vänta på andrea! låter inte såkul men vi hade kul sen åkte jag från gullmars till lilla tyresö nu sitter jag och messar med madde<3
ska logga ut och titta på tv

till dig din jävla omgna j*vel
hatar dig trodde att jag kunde lita på dig men nej du skiter i mig och
 tror att du är bäst och tror att alla gillar dig har f*n fått nog!
dra åt helvetet du har inget självförtronde du försöker bara vara någon annan

det var skönt <3


♥ ♥ ♥
 CIAO BIATCHES
♥ ♥ ♥

KRAAMAR OCH PUSSAR MICKIS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0