:'< sjuk :'<

hej!
:'<
jag är lite sjuk typ jag var ju ute med amanda men gick hem för att jah spyde
fan va hemskt det är hatar att spy :'<
hoppas alla har det bra sitter nu och facar men ska gå och vila lite
ska skriva först vad vi gjorde..
Först var vi en stund men då skulle hon äta så vi gick hem till lilla krusboda och sen gick jag hem till och då så skulle jag äta och när hon var klar slulle jag äta!
lite irreterande...
men sen gick vi till kompisgungan men då var isac och rasmus där så vi gick runt lite och gick till krusboda skola och hade tråkit ock sen när vi gick till kompisgungan och då var tre killar på fotbollsplanen som vi ropade på vad de hette och hur gamla de var och två heter linus och den andra kommer jag inte ihåg men det var jätte kul
men sen när vi gick jag gick i mellan dom ochba hejdå!
han ena linus som var 97 han ba hejdå jätteljust och när vi följde efter honom mohahahaha  sen sa amanda jag känner honom hahaha men sen spyde jag och gick hem
orkar inte skriva mer puss

<3 <3 <3
CIAO BIATCHES
 <3 <3 <3



KRAAMAR OCH PUSSAR MICKIS <3


Kommentarer
Postat av: maddethemupp

dettadatum fyller jag år !!

:D

någon som har grattat mig på deras blogg...neej .

2010-05-04 @ 18:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0