Plugga, träningen, duscha, äta mys!

hahaha rubriken förklarar typ allt <3
en kompis som betyder väldigt mycket för mig hon har verkligen svikit mig förstår inte att hon kan göra så kan inte skriva vrf för att hon läser bloggen men hon sa att jag kan lita på henne men hon ljuger...
tror inte någonsin kmr lita på henne igen. är lite ledsen nu men ska på träningen och blir alltid glad då hehehe <3 ;)
han e så jä'vla sööt <3
han heter M?????? <3 ler bara så fort jag ser honom blir helt svag i knäna <3...
kärlek! liksom och det är lite jobbigt för jag lovade lena jag inte skulle ha ngn kille nu elr bråka om en så det gick åt h*lvete! ville ju känna att hon kan lita på mig men har förstört det redan förlåt men jag blev ju kär!
JAG ÄR KÄR!!!!!!!!!!!! SKIT MYCKET <3


kmr aldrig glömma två dagar som du svek mig!

PUSS


<3 <3 <3
CIAO BIATCHES
<3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0