♥ OMG ♥

Yeees!
Men ändå inte...
KÄRLEK! ett steg i taget, annrs kommer det aldrig funka...
du är en orsak varför jag går till skolan varje dag och har ett leende på mina läppar ♥

idag var vi på spånga ip och hade fotbollstunering för alla 6:or i stockholm och vi kom tre vi var asgrymma
vi hade fyra fotbollsspelare och fem till tjejer men de spelar handboll och några går på truppgymnastik (det är när man tävlar XD ) jag går i idrottsklass jättekul faktiskt ♥ =)
och vi kämpade så hårt alla faktiskt det var jättekul!
blev lite glad när jag gjorde första målet i semifinalen =) men mina fotbollskompisar går i nybohov och de har vunnit sju år i rad men nu blev det åtta!
orkar inte skriva mer är jättetrött gick upp fem imorse och det hoppas jag att det var sista gången XD
puss



♥ ♥ ♥
CIAO BIATCHES
♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0