love you, and i hate you and i are sorry!?

Hellu <3 =)
är jättetrött men skriver lite dikter ochså..
e inne på fb också ;)
spelade träningsmatch idag mot hammarby´s 96 lag 2 och det gick bra <3
somna nästan sen efter jag hade varit hemma ett tag är fortfarande...
okej nu med rubriken <3

Jag älskar en kille ofc XD, alla tror att det är Mattias men det är kanske inte det! ;)

hatar en kompis just nu för att hon svek mig, jag ignorerar henne just nu orkar inte höra henne om allt i hennes j*vla liv!
okej du har vänner och en pojkvän och perfekt liv men jag bryr mig inte, det har jag också!
och om du inte fattar det sök hjälp <3

och till den sista saken...
min kompis elr "bästis" hon har verkligen blivit hon helt annan person...
hon säger negativa saker om allt och skriver något negativt till mig.... asså kom igen grow´up skaffa dig ett liv.

PUSS




♥ ♥ ♥
CIAO BIATCHES
 ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Madde

det är inte jag va? :/

2010-04-18 @ 16:39:35
Postat av: Mickis <3

madde maja jag menar inte er jag menar en som verkligen har förändrats ni har förändrats men till bättre personeer bästispower <3 Maja Madde Mickis! <3333333

2010-04-18 @ 17:40:07
URL: http://livetenligtmickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0