♥ KÄR! ♥

hellu.. ♥ ♥
är lite speedad mitt liv är speedat hahahaha...
idag var jag ju i skolan spanska först sen lunch och sen efter lunchen var det idrott det var första gången det var tråkigt för att jag var med danne hehehe nää men jag kände bara så vet inte vrf...
åkte sen på träningen och skulle åka hem innan för att äta lite innan träningen och bussen stod på busshållplatsen så då försökte jag springa det men vad hände....................
kevin stålishh och kalle hållde kvar mig hehehe...
så jag smsa madde och sa att om hon kunde fixa något till mig ♥
så jag åkte direkt till träningen..
hade jättekul på tränigen men jobbigt har ont i benet men sen när jag åkte hem så såg jag olle en kille =) som e 96 så jag gömde mitt lite fett fegt men han såg mig ändå inte hah...
ska äta lite middag nu

PUSS


♥ ♥ ♥
CIAO BIATCHES
♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0