IGEN!

 Hellu <3
idag var en rätt så bra dag...
pratade med linn och linda men fortfarande sur på dom de förstår ju inte ens hur jag känner!?
Aja skit samma ska strunta i dom just nu har andra saker att bry mig om.

ska dra till träningen vid fem vi ska ha löp, spänst och fys :/ lite jobbigt blir det nog men kul hehehe
idag på idrotten hade vi beep det gick skitdåligt fick bara .,..
jättedåligt men hade ont i hela benet sen kändes det som att jag skulle svimma..
okej kanske inte svimma men jag kände mig yr men sa inte det till någon haha
 
ska busa lite med hunden och äta något litet

PUSS




♥ ♥ ♥
CIAO BIATCHES
 ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem var det som kommer längst i beep test då? som vann asso :)

2010-04-28 @ 17:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0