HAHA! :'(

Jag vet inte om jag ska gråta elr skratta...
hade väl en bra dag kom försent till träningen bussen gick för tidigt från skolan och sen för tidigt från bussstationen där jag bor!
asså seriöst!!!!!!!!!
 hahaha xD
 men kan de klockan elr!?
träningen var ruulig
Mitt knä göra jätteont de späner i hela musklen i knät :'(
varför? Aja :(

rubriken passar bra tkr jag
Jag vet inte vad jag ska göra har tjatat om honom i skolan, fotbollen asså hela tiden
vrf ska du betyda så mycket? <3 jag är kär jag vet men SHIT!
HAR KÄNSLOR FÖR ...! neej det går inte fan
du kmr inte finnas i mitt kärleksliv någonsin!


ÄLSKAR DIG ANDERSSON! <3

PUSS


<3 <3 <3
CIAO BIATCHES
 <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: madde

naww...mickis in love <3

2010-04-23 @ 20:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0