FREDAG!

Längtade verkligen till idag men
 du kom inte och
hela skoldagen var förstörd,
 tänkte bara på dig,
 du fanns där i mitt huvud hela tiden
 oavsett vad jag gjorde så tänkte jag på dig <3
Varför ska du betyda så mycket för mig!?



Heej <3
idag var dagen piss :(
han kom inte och dagen var såklart förstörd,
tänkte på honom hela tiden vrf skulle det precis hände när jag har fått känslor för honom?

Vet två hemligheter elr 2in 1 men egentligen 3...
så kul :) :)
är lite överlycklig av den ena hemligheten

ska på träning snart men vet inte vilken tid jag ska åka
 får väl ringa
 fjooortiz henriksson <3333
och fråga,
 hon och hennes pappa ska ju hämta mig :)
 

PUSS

ÄLSKAR DIG!



<3 <3 <3
CIAO BIATCHES
 <3 <3 <3



P.S JAG ÄLSKAR DIG
SÖÖTASTE
      ROLIGASTE
           SNYGGASTE

SÖÖTASTE
      ROLIGASTE
           SNYGGASTE

SÖÖTASTE
      ROLIGASTE
           SNYGGASTE

SÖÖTASTE
      ROLIGASTE
           SNYGGASTE

SÖÖTASTE
      ROLIGASTE
           SNYGGASTE

SÖÖTASTE
      ROLIGASTE
           SNYGGASTE


Kommentarer
Postat av: Anonym

eru kär i sebbe äller ?

2010-04-23 @ 15:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0