Du är så j*vla underbar <3

Du är helt magisk, världens finaste person, ta åt dig varje ord för det är fyllt av kärlek.
Då, nu & för alltid that's it! Du och jag, hand i hand genom livet!
Du är min bästevän, föralltid!
Första gången vi träffades var på en fotbollscup, vi vart bra vänner direkt och när du började i Enskede så vart vi bara tajtare och tajtare vänner.. Det är en ära att få känna dig.. Världens bästa person! <3



JAG ÄLSKAR DIG ELSA "ELSIPELSI" BOQUIST <3

DU KMR ALLTID FINNAS I MITT HJÄRTA RÄTTARE SAGT
DÅ NU ALLTID FÖR EVIGT <3


KMR ALDRIG GLÖMMA DIG



<3 <3 <3
CIAO BIATCHES
 <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: elsa

ett ord. KÄRLEK.



F*n vad jag älskar dig gmn! <3

2010-04-23 @ 22:36:35
URL: http://eblife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0